- -

A literature review of the use of gamification in accounting education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A literature review of the use of gamification in accounting education

Mostrar el registro completo del ítem

Queiro-Ameijieras, CM.; Martí-Parreño, J.; Seguí-Mas, E.; Summerfield, L. (2019). A literature review of the use of gamification in accounting education. IATED. 7662-7667. https://doi.org/10.21125/iceri.2019.1822

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180746

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A literature review of the use of gamification in accounting education
Autor: Queiro-Ameijieras, C. M. Martí-Parreño, J. Seguí-Mas, Elies Summerfield, L.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Gamification is a tool that is increasingly used in the field of teaching at all levels of education, from primary to university. Despite the fact that Business Management and Accounting have not remained on the ...[+]
Palabras clave: Gamification , Serious games , Game-based learning , Accounting education , Literature review
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-14755-7
Fuente:
Proceedings of the 12th International Conference of Education, Research and Innovation. (issn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2019.1822
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2019.1822
Título del congreso: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2019)
Lugar del congreso: Sevilla, España
Fecha congreso: Noviembre 12-13,2019
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem