- -

Digital Entrepreneurship Dimensions and Strategies: Crowdsourcing and Digital Financing

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Digital Entrepreneurship Dimensions and Strategies: Crowdsourcing and Digital Financing

Mostrar el registro completo del ítem

Garrigós Simón, FJ.; Alizadeh Moghadam, SS.; Abdi, L.; Pourmirali, Z.; Abdi, B. (2021). Digital Entrepreneurship Dimensions and Strategies: Crowdsourcing and Digital Financing. Management and Business Research Quarterly. 18:1-15. https://doi.org/10.32038/mbrq.2021.18.01

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181792

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Digital Entrepreneurship Dimensions and Strategies: Crowdsourcing and Digital Financing
Autor: Garrigós Simón, Fernando José Alizadeh Moghadam, Shokooh Sadat Abdi, Leili Pourmirali, Zahra Abdi, Bahram
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper aims to investigate an agile, knowledge-based, innovative, and integrated solution for businesses, i.e., Digital entrepreneurship, which means creating new ventures and transforming existing businesses ...[+]
Palabras clave: Entrepreneurship , Business model , Crowdsourcing , Digital entrepreneurship strategy , Digital technology , Digital platform
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Management and Business Research Quarterly. (eissn: 2667-6761 )
DOI: 10.32038/mbrq.2021.18.01
Editorial:
EUROKD
Versión del editor: https://doi.org/10.32038/mbrq.2021.18.01
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem