- -

Content marketing strategy. Development of a content marketing strategy for clustered target personas with focus on lead nurturing based on the company Preform

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Content marketing strategy. Development of a content marketing strategy for clustered target personas with focus on lead nurturing based on the company Preform

Show full item record

Mackert, M. (2022). Content marketing strategy. Development of a content marketing strategy for clustered target personas with focus on lead nurturing based on the company Preform. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/181923

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181923

Files in this item

Item Metadata

Title: Content marketing strategy. Development of a content marketing strategy for clustered target personas with focus on lead nurturing based on the company Preform
Author: Mackert, Marion
Director(s): Miguel Molina, Maria Rosario de Durst, Carolin
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Read date / Event date:
2022-03-23
Issued date:
Abstract:
[EN] The goal of the master thesis will be to develop a customer centric digital marketing strategy for Preform. The following questions will be answered in the master thesis: What are the most significant differences ...[+]


[ES] El objetivo del TFM será desarrollar una estrategia de marketing digital centrada en el cliente potencial para Preforma. Las siguientes preguntas serán respondidas en este trabajo: ¿Cuáles son las diferencias más ...[+]
Subjects: Digital marketing , Content strategy , Target , Lead nurturing , Marketing digital , Estrategia de contenido , Clientes objetivo , Público objetivo , Seguimiento
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record