Mostrar el registro completo del ítem
Mackert, M. (2022). Content marketing strategy. Development of a content marketing strategy for clustered target personas with focus on lead nurturing based on the company Preform. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/181923
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181923
Título: | Content marketing strategy. Development of a content marketing strategy for clustered target personas with focus on lead nurturing based on the company Preform | |||
Autor: | Mackert, Marion | |||
Director(es): | Durst, Carolin | |||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
[EN] The goal of the master thesis will be to develop a customer centric digital marketing strategy for Preform. The following questions will be answered in the master thesis: What are the most significant differences ...[+]
[ES] El objetivo del TFM será desarrollar una estrategia de marketing digital centrada en el cliente potencial para Preforma. Las siguientes preguntas serán respondidas en este trabajo: ¿Cuáles son las diferencias más ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Cerrado | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|