- -

Aligning English-Medium Instruction to the CEFR: Linguistic Competence of University Lecturers in Spain

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Aligning English-Medium Instruction to the CEFR: Linguistic Competence of University Lecturers in Spain

Show full item record

Polyakova, O.; Mclucas, YM. (2020). Aligning English-Medium Instruction to the CEFR: Linguistic Competence of University Lecturers in Spain. En Innovative Practices in Plurilingual Education. Tirant lo Blanch. 73-90. http://hdl.handle.net/10251/183694

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/183694

Files in this item

Item Metadata

Title: Aligning English-Medium Instruction to the CEFR: Linguistic Competence of University Lecturers in Spain
Author: Polyakova, Oksana Mclucas, Yvonne Marie
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Issued date:
Abstract:
[EN] The past two decades have seen a number of changes in tertiary education in Europe: the Bologna reform, internationalisation and the implementation of English as the principal language in the field of academics. As a ...[+]


[ES] En las dos últimas décadas se han producido una serie de cambios en la educación universitaria en Europa: la reforma de Bolonia, la internacionalización y la implantación del inglés como lengua principal en el ámbito ...[+]
Subjects: Teacher training , Higher education , Linguistic competences , English language , Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) , English-medium instruction (EMI) , Marco común europeo de referencia para las lenguas (MCER) , Inglés como medio de instrucción (EMI) , Enseñanza en inglés , Competencias lingüísticas , Enseñanza superior , Formación del profesorado
Copyrigths: Cerrado
ISBN: 978-84-18329-88-3
Source:
Innovative Practices in Plurilingual Education.
Publisher:
Tirant lo Blanch
Type: Capítulo de libro

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record