- -

¿Una participación activa del alumno pronostica una buena nota en el examen?

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

¿Una participación activa del alumno pronostica una buena nota en el examen?

Show full item record

Miguel-Dávila, JA.; López-Berzosa, D.; Martín-Sánchez, M. (2012). ¿Una participación activa del alumno pronostica una buena nota en el examen?. Working Papers on Operations Management. 3(2):71-83. https://doi.org/10.4995/wpom.v3i2.1097

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/18396

Files in this item

Item Metadata

Title: ¿Una participación activa del alumno pronostica una buena nota en el examen?
Secondary Title: Does the active participation of students serve as a predictor of good marks achievement?
Author: Miguel-Dávila, José Angel López-Berzosa, Dadid Martín-Sánchez, Miryam
Issued date:
Abstract:
[EN] The new context in education framed under the European Higher Education Area, EHEA, entails a radical change in the way students and teachers interact. Students must adopt an active role in their learning processes ...[+]


[ES] La metodología del Espacio Europeo de Educación Superior implica un cambio en la forma tradicional de participación de profesor y alumno, incentivando la participación activa del alumno en su proceso de aprendizaje, ...[+]
Subjects: Enseñanza , Alumno , Participación activa , Dirección de operaciones , Teaching , Student , Active participation , Operations management
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Working Papers on Operations Management. (issn: 1989-9068 )
DOI: 10.4995/wpom.v3i2.1097
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/wpom.v3i2.1097
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record