- -

Activos intangibles y huella digital en el sector vitivinícola

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Activos intangibles y huella digital en el sector vitivinícola

Show full item record

Martínez Castellar, O. (2022). Activos intangibles y huella digital en el sector vitivinícola. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/184731

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184731

Files in this item

Item Metadata

Title: Activos intangibles y huella digital en el sector vitivinícola
Secondary Title: Intangible assets and digital footprint in the wine sector
Actius intangibles i emprempta digital en el sector vitivinícola
Author: Martínez Castellar, Olga
Director(s): Cervelló Royo, Roberto Elías Doménech i de Soria, Josep
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2022-06-29
Issued date:
Abstract:
[ES] Los activos intangibles, tales como patentes y marcas, están relacionados con los resultados de las actividades de innovación de las empresas, y pueden manifestarse en la huella digital que deja una empresa en Internet. ...[+]


[EN] Intangible assets, such as patents and trademarks, are related to the results of companies' innovation activities, and can manifest themselves in the digital footprint that a company leaves on the Internet. In the ...[+]


[CA] Els actius intangibles, com ara patents i marques, estan relacionats amb els resultats de les activitats d'innovació de les empreses, i poden manifestar-se en l'empremta digital que deixa una empresa en Internet. ...[+]
Subjects: Marcas , Patentes , Huella digital , Sector vitivinícola , Competitividad , Activos intangibles , Análisis estadístico , Digital footprint , Wine sector , Competitiveness , Intangible assets , Statistical analysis
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record