[EN] The present final master’s work of typology 4 proposes the development of
carrying out the conceptualization, design
and graphic planning of a brand of local
artisan beer called “the penultimate”. The
key objectives ...[+]
[EN] The present final master’s work of typology 4 proposes the development of
carrying out the conceptualization, design
and graphic planning of a brand of local
artisan beer called “the penultimate”. The
key objectives are to achieve an optimal
product with a technical knowledge base
on graphic design. For this I need a correct market study in which to know how
to make the product known and transmitted to the appropriate population focused
on the target audience.
The first part of the work contextualizes
the history of design as a basis, analysis
of the sector and graphic research of
other brands. Then the conceptualization and graphical proposal. Having that
developed part takes the stage of product
preparation for printing and advertising
of the product through the creation of a
website and networks, taking into account a budget study.
[-]
[CA] El present treball de fi de màster de
tipologia 4 planteja el desenrotllament de
dur a terme la conceptualització, disseny
i planificació gràfica d’una marca de cervesa artesana local crida “La Penúltima”.
Els ...[+]
[CA] El present treball de fi de màster de
tipologia 4 planteja el desenrotllament de
dur a terme la conceptualització, disseny
i planificació gràfica d’una marca de cervesa artesana local crida “La Penúltima”.
Els objectius clau són arribar a aconseguir un òptim producte amb una base
de coneixement tècnic sobre el disseny
gràfic. Per a això necessite un correcte
estudi de mercat en què saber com donar
a conéixer i transmetre el producte a la
població adequada enfocat al públic a qui
va dirigit. En la primera part del treball es
contextualitza la història del disseny com
a base, anàlisi del sector i investigació
gràfica d’altres marques.
Posteriorment la conceptualització i
proposta gràfica. Al tindre eixa part
desenrotllada es porta l’etapa de preparació del producte per a impremta i
publicitación del producte per mitjà de
creació d’una pàgina web i xarxes, tenint
en compte un estudi de pressupost
[-]
[ES] El presente trabajo de fin de máster de tipología 4 plantea el desar-
rollo de llevar a cabo la conceptualización, diseño y planificación
gráfica de una marca de cerveza artesana local llamada ¿La Penúl-
tima¿. Los ...[+]
[ES] El presente trabajo de fin de máster de tipología 4 plantea el desar-
rollo de llevar a cabo la conceptualización, diseño y planificación
gráfica de una marca de cerveza artesana local llamada ¿La Penúl-
tima¿. Los objetivos clave son llegar a conseguir un óptimo produc-
to con una base de conocimiento técnico sobre el diseño gráfico.
Para ello necesito un correcto estudio de mercado en el que saber
cómo dar a conocer y transmitir el producto a la población adecua-
da enfocado al público al que va dirigido.
En la primera parte del trabajo se contextualiza la historia del
diseño como base, análisis del sector e investigación gráfica de
otras marcas. Posteriormente la conceptualización y propuesta
gráfica. Al tener esa parte desarrollada se lleva la etapa de prepa-
ración del producto para imprenta y publicitación del producto por
medio de creación de una página web y redes, teniendo en cuenta
un estudio de presupuesto
[-]
|