Resumen:
|
[CA] Aquest TFG mostra el procés de creació d¿un curtmetratge que entrellaça ficció i documental: L'espera. S'ha definit una metodologia de caràcter teòric-pràctic per a la realització de la memòria. Per una part, s'analitza ...[+]
[CA] Aquest TFG mostra el procés de creació d¿un curtmetratge que entrellaça ficció i documental: L'espera. S'ha definit una metodologia de caràcter teòric-pràctic per a la realització de la memòria. Per una part, s'analitza i es qüestionen els límits i punt de fricció entre els àmbits de la ficció i el documental en el cine contemporani. Per altra banda, s'exposa el procés de creació del propi curtmetratge des de la idea fins la distribució. De tal forma que, observant aquest procés i posant-lo en comú amb la part d'investigació podem definir el gènere al que pertany L'espera. A més, tenint en compte el caràcter híbrid i experimental de la proposta audiovisual, s'ha prestat atenció als mètodes de producció situats en els marges de la industria cinematogràfica. Per tot açò, tot aquest procés ha permès conèixer els errors comesos en la producció, però sobretot establir una metodologia per a la realització de futurs projectes.
[-]
[EN] This TFG shows the creation process of a short film that mixes the fiction and the documentary: L'espera. A theoretical-practical methodology has been defined to carry out the memory. On the one hand, the borders and ...[+]
[EN] This TFG shows the creation process of a short film that mixes the fiction and the documentary: L'espera. A theoretical-practical methodology has been defined to carry out the memory. On the one hand, the borders and the point of friction between fiction and documentary in contemporary cinema are analysed and questioned. On the other hand, the process of creating the short film is present from the idea to the postproduction. As such, by observing this process and sharing it with the research study on these topics, we can define the genre to which L'espera belongs. Furthermore, if we consider the hybrid and experimental nature of the audiovisual proposal, I've focused my attention to production methods located at the edge of the film industry. This process has allowed to know the mistakes committed in production, but especially to establish a methodology for the realization of future projects.
[-]
|