- -

Estratègia crossmèdia per a la promoció turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estratègia crossmèdia per a la promoció turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Díez Somavilla, Rebeca es_ES
dc.contributor.author Beneito García, Carmen es_ES
dc.date.accessioned 2022-10-18T08:01:06Z
dc.date.available 2022-10-18T08:01:06Z
dc.date.created 2022-09-20
dc.date.issued 2022-10-18 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/188081
dc.description.abstract [ES] L¿Auela Pinta és un personatge fictici del poble de Castelló (Ribera Alta), la finalitat d¿aquesta dona és endur-se a tots aquells xiquets i xiquetes que no es duen bé a casa. Aquest projecte pretén cobrar-li vida a través de les xarxes socials al personatge, convertint-la en una `influencer de poble¿ i fomentar així la visita a la cova de l¿Auela Pinta. Aquest personatge deixarà d'estar especialment dirigit als xiquets i ho estarà per a tot el poble, xicotets i grans. Per dur a terme aquest treball, caldrà fer una breu recerca de la història del poble i així mateix una estratègia de comunicació en Instagram amb una proposta de màrqueting crossmedia en el compte @auelapinta. es_ES
dc.description.abstract [EN] Auela Pinta is a fictional character from the town of Castellón (Ribera Alta), the purpose of this woman is to take home all those boys and girls who are not well. This project aims to bring the character to life through social media, making her a `village influencer¿ and thus encouraging a visit to the Auela Pinta cave. This character will no longer be especially aimed at children and will be for the whole village, young and old. To carry out this work, it will be necessary to do a brief research on the history of the village and also a communication strategy on Instagram with a crossmedia marketing proposal in the @auelapinta account. es_ES
dc.format.extent 85 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Castelló es_ES
dc.subject Xarxes socials es_ES
dc.subject Comunicació es_ES
dc.subject Crossmedia es_ES
dc.subject Social Networks es_ES
dc.subject Communication es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia es_ES
dc.title Estratègia crossmèdia per a la promoció turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta es_ES
dc.title.alternative Estrategia crossmedia para la promoción turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta es_ES
dc.title.alternative Cross-media strategy for tourism promotion in Castellón (Ribera Alta): Auela Pinta es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Beneito García, C. (2022). Estratègia crossmèdia per a la promoció turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188081 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\148957 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem