- -

On the use of gamification tools for blended learning approaches in Thermodynamics courses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

On the use of gamification tools for blended learning approaches in Thermodynamics courses

Mostrar el registro completo del ítem

Bracho León, GC.; Martí-Aldaraví, P.; García Tíscar, J.; Gómez Soriano, J. (2022). On the use of gamification tools for blended learning approaches in Thermodynamics courses. En Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 75-82. https://doi.org/10.4995/INN2021.2021.13370

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188377

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: On the use of gamification tools for blended learning approaches in Thermodynamics courses
Autor: Bracho León, Gabriela Cristina Martí-Aldaraví, Pedro García Tíscar, Jorge Gómez Soriano, Josep
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] During the last year 2020, education in European universities has suffered a challenging transformation from an established pedagogical model to a digital one. The face-to-face formal lectures have been replaced to ...[+]
Palabras clave: Gamification tools , Online teaching , Blended learning approach , Kahoot , Engagement
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788490483657
Fuente:
Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2021.2021.13370
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2021/paper/view/13370
Título del congreso: INNODOCT 2021
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Octubre 27-Noviembre 01, 2021
Agradecimientos:
This work has been done in the framework of the innovative teaching group EICE CONMAGIA promoted by the Instituto de Ciencias de la Educación.
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem