Mostrar el registro completo del ítem
William Lopes, G.; Gonçalves, V. (2022). Assessment of scientific literacy levels of IPB students. En Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 189-196. https://doi.org/10.4995/INN2021.2021.13631
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188682
Título: | Assessment of scientific literacy levels of IPB students | |
Autor: | William Lopes, Gabriel | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The higher education institutions use scientific and multidisciplinary electronic publication with an anonymous review process and free access to spread technical and scientific knowledge. The Instituto Politécnico ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2021/paper/view/13631 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|