Resumen:
|
[CA] El treball de fi de grau tractarà el model de negoci d’una agència de màrqueting digital, la qual es va crear amb la motivació de donar suport a les necessitats
digitals de petites i mitjanes empreses. Contínuament, ...[+]
[CA] El treball de fi de grau tractarà el model de negoci d’una agència de màrqueting digital, la qual es va crear amb la motivació de donar suport a les necessitats
digitals de petites i mitjanes empreses. Contínuament, els clients es troben amb
la inquietud de baix quin CMS (Content Management System) o Sistema de gestió
de continguts desenvolupar la seua botiga en línia. Per això, s’elabora una eina de suport per a la correcta elecció del programari, tenint en compte diferents
variables i necessitats en l’àmbit de la informàtica i el màrqueting.
L’eina s’estructurarà com un qüestionari pel qual, després de respondre a totes les preguntes pertinents, retornarà una recomanació objectiva per a l’elecció
del CMS. Per a la seua elaboració, es desenvoluparan dos llocs web, de característiques similars en dues de les plataformes més utilitzades hui dia, WordPress i
Shopify. En tots dos casos, s’auditaran diferents aspectes per a la posterior redacció de les preguntes del qüestionari i l’arbre de decisions.
[-]
[ES] El trabajo de fin de grado tratará el modelo de negocio de una agencia de
marketing digital, la cual se creó con la motivación de apoyar las necesidades
digitales de pequeñas y medianas empresas. Continuamente, los ...[+]
[ES] El trabajo de fin de grado tratará el modelo de negocio de una agencia de
marketing digital, la cual se creó con la motivación de apoyar las necesidades
digitales de pequeñas y medianas empresas. Continuamente, los clientes se encuentran con la inquietud de bajo qué CMS (Content Management System) o Sistema de gestión de contenidos desarrollar su tienda online. Por ello, se elabora una
herramienta de apoyo para la correcta elección del software, teniendo en cuenta
diferentes variables y necesidades en el ámbito de la informática y el marketing.
La herramienta se estructurará como un cuestionario por el cual, tras responder a todas las preguntas pertinentes, devolverá una recomendación objetiva para
la elección del CMS. Para su elaboración, se desarrollarán dos sitios web, de características similares en dos de las plataformas más utilizadas hoy en día, WordPress y Shopify. En ambos casos, se auditarán diferentes aspectos para la posterior
redacción de las preguntas del cuestionario y el árbol de decisiones.
[-]
[EN] The final degree work will address the business model of a digital marketing
agency, which was created with the motivation to support the digital needs of
small and medium enterprises. Customers continually find ...[+]
[EN] The final degree work will address the business model of a digital marketing
agency, which was created with the motivation to support the digital needs of
small and medium enterprises. Customers continually find themselves with the
concern of which CMS (Content Management System) to develop their online store
under. Therefore, a support tool for the correct choice of software is developed,
taking into account different variables and needs in the field of IT and marketing.
The tool will be structured as a questionnaire by which, after answering all
the relevant questions, will return an objective recommendation for the choice
of CMS. For its elaboration, two websites will be developed, with similar characteristics on two of the most used platforms today, WordPress and Shopify. In
both cases, different aspects will be audited for the subsequent drafting of the
questions of the questionnaire and the decision tree.
[-]
|