- -

What are Gen Z’s and Millennials’ opinions on Masculinity in Advertising: a Qualitative Research Study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

What are Gen Z’s and Millennials’ opinions on Masculinity in Advertising: a Qualitative Research Study

Mostrar el registro completo del ítem

Kreicbergs, T.; Ščeulovs, D. (2022). What are Gen Z’s and Millennials’ opinions on Masculinity in Advertising: a Qualitative Research Study. En 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022). Editorial Universitat Politècnica de València. 91-99. https://doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15059

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189576

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: What are Gen Z’s and Millennials’ opinions on Masculinity in Advertising: a Qualitative Research Study
Autor: Kreicbergs, Toms Ščeulovs, Deniss
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of the research is to explore young audiences such as Generation Z’s and millennials’ opinions on traditional and modern masculinity in advertising. The researchers used the YouTube platform for opinion mining ...[+]
Palabras clave: Generation Z , Millennials , Advertising , Masculinity , Gender
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960180
Fuente:
4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022).
DOI: 10.4995/CARMA2022.2022.15059
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2022/paper/view/15059
Título del congreso: CARMA 2022 - 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 29-Julio 01, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem