Mostrar el registro completo del ítem
Andres, B.; Sempere-Ripoll, F.; Esteso, A.; Torre-Martínez, MRDL. (2022). Active learning methodologies at the university classroom. EDULEARN Proceedings (Internet). 2927-2935. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0740
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190403
Título: | Active learning methodologies at the university classroom | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper identifies a set of active learning methodologies, which have in common the consideration of the emotion as a key element for learning. Active learning methodologies are not only intended to awaken emotions ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0740 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
The authors acknowledge the support from the Universitat Politècnica de València (UPV) through the
Projects of Innovation and Educational Improvement ¿La docencia inversa como metodología soporte a
metodologías activas ...[+]
|
|
Tipo: |
|