- -

Arquitectura reciente de los centros públicos de Educación especial en la Comunidad Valenciana

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Arquitectura reciente de los centros públicos de Educación especial en la Comunidad Valenciana

Show full item record

Juraco Frias, A. (2022). Arquitectura reciente de los centros públicos de Educación especial en la Comunidad Valenciana. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/190946

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190946

Files in this item

Item Metadata

Title: Arquitectura reciente de los centros públicos de Educación especial en la Comunidad Valenciana
Secondary Title: Recent architecture of public Special Education Centers in Valencian Community
Arquitectura recent dels centres públics d'Educació Especial a la Comunitat Valenciana
Author: Juraco Frias, Aina
Director(s): Baró Zarzo, José Luis Lara Ortega, Salvador
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Composición Arquitectónica - Departament de Composició Arquitectònica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Arquitectura - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
Read date / Event date:
2022-09-30
Issued date:
Abstract:
[ES] El distanciamiento y desconocimiento de la sociedad actual hacia los centros de educación especial ha arrastrado consigo un escaso interés en el estudio de su arquitectura. Sin embargo, ello no significa que no existan ...[+]


[EN] The distance and ignorance of today's society towards special education centers have led to a lack of interest in the study of their architecture. However, this does not mean that there are no buildings for this purpose ...[+]
Subjects: Arquitectura escolar , Colegios especiales , Metodologías docentes , Inclusión , Salud mental , Discapacidad mental , Arquitectura para el autismo , Emociones , Elche , Cheste , School architecture , Special schools , Teaching methodologies , Inclusion , Mental health , Sensory disability , Mental disability , Architecture for autism , Emotions
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Fundamentos de la Arquitectura-Grau en Fonaments de l'Arquitectura
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record