- -

A case study of hybrid learning in higher education using quantitative research design

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A case study of hybrid learning in higher education using quantitative research design

Mostrar el registro completo del ítem

La Rosa, A.; Mavroudi, A. (2022). A case study of hybrid learning in higher education using quantitative research design. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 943-950. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14680

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191569

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A case study of hybrid learning in higher education using quantitative research design
Autor: La Rosa, Angela Mavroudi, Anna
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] There is currently limited work on synchronous forms of hybrid education although it has become the norm in university education. In addition, there is a gab on empirical studies that are focusing on quantitative ...[+]
Palabras clave: Hybrid learning , University teaching , Online Learning , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14680
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14680
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem