- -

Team Formation and Project Assignment − the dilemma of assigning students to project groups

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Team Formation and Project Assignment − the dilemma of assigning students to project groups

Mostrar el registro completo del ítem

Siegeris, J.; Pfennig, A. (2022). Team Formation and Project Assignment − the dilemma of assigning students to project groups. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1313-1320. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14199

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191570

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Team Formation and Project Assignment − the dilemma of assigning students to project groups
Autor: Siegeris, Juliane Pfennig, Anja
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] To meet the needs of globalization and change in higher education group work projects are increasingly used. However, there is many methods mentioned in literature to assign student teams but little guidance on how ...[+]
Palabras clave: Student Projects , Group , Team , Team assignment , Project assignment
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14199
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14199
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem