- -

Employers’ perception of the role of higher education in Portugal: The varying solutions for skill problems

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Employers’ perception of the role of higher education in Portugal: The varying solutions for skill problems

Mostrar el registro completo del ítem

Suleman, F.; Suleman, A. (2022). Employers’ perception of the role of higher education in Portugal: The varying solutions for skill problems. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 951-958. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14406

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191572

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Employers’ perception of the role of higher education in Portugal: The varying solutions for skill problems
Autor: Suleman, Fátima Suleman, Abdul
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Higher education is under great pressure to provide skills that smooth graduates’ transition into the labour market, prepare them for the world of work and, ultimately, contribute to their employability. This supply-side ...[+]
Palabras clave: Employers’ perception , Role of higher education , Skill shortage , Make-or-buy , Portugal
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14406
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14406
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem