- -

Professional Development Module in University: Building a sense of belonging for first-year students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Professional Development Module in University: Building a sense of belonging for first-year students

Mostrar el registro completo del ítem

Dempsey, S.; Vancelee, R. (2022). Professional Development Module in University: Building a sense of belonging for first-year students. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 849-856. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14530

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191577

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Professional Development Module in University: Building a sense of belonging for first-year students
Autor: Dempsey, Sylvia VanceLee, Ruth
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Can a professional development module for first-year students help build a sense of belonging with their desired profession? In Munster Technological University (MTU) all first-year students undertake a Creativity, ...[+]
Palabras clave: Professional development , Accounting profession , Belonging
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14530
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14530
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem