- -

Comparing Online and Physical Social Entrepreneurship Training: Lessons Learned moving Online

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Comparing Online and Physical Social Entrepreneurship Training: Lessons Learned moving Online

Mostrar el registro completo del ítem

Phillips, R. (2022). Comparing Online and Physical Social Entrepreneurship Training: Lessons Learned moving Online. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 977-984. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14245

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191640

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparing Online and Physical Social Entrepreneurship Training: Lessons Learned moving Online
Autor: Phillips, Robert
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] With soft skills such as networking, groupwork and team building being key aspects of  entrepreneurship education, the Covid-19 pandemic arguably has had a larger impact than on many other subject areas by the need ...[+]
Palabras clave: Enterprise , Entrepreneurship , Extracurricular education , Online learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14245
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14245
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem