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Rethinking Hybrid Teaching: The Hybrid Rhombus Model as an Approach to Understanding Hybrid Settings

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Rethinking Hybrid Teaching: The Hybrid Rhombus Model as an Approach to Understanding Hybrid Settings

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Handle-Pfeiffer, D.; Winter, C.; Löw, C.; Hackl, C. (2022). Rethinking Hybrid Teaching: The Hybrid Rhombus Model as an Approach to Understanding Hybrid Settings. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1367-1375. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14602

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191650

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Metadatos del ítem

Título: Rethinking Hybrid Teaching: The Hybrid Rhombus Model as an Approach to Understanding Hybrid Settings
Autor: Handle-Pfeiffer, Daniel Winter, Christoph Löw, Christian Hackl, Claudia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] After extended periods of remote-only teaching at university, lecturers tried to come back to lecture halls. Due to restrictions not all students could participate on-site. Therefore, hybrid teaching models proliferated. ...[+]
Palabras clave: Digital teaching , Hybrid teaching , COVID teaching , Hybrid model
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14602
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14602
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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