Mostrar el registro completo del ítem
Rodrigues, S. (2022). Ethanol in class and at home: guided inquiry-based learning. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 215-221. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14411
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191823
Título: | Ethanol in class and at home: guided inquiry-based learning | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Guided inquiry-based learning centered on ethanol - used in the last eleven years in the first year of graduation in chemistry in a course created to stimulate critical thinking and integration in the university world ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14411 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|