- -

Improving Learning Quality in CS Education during the COVID-19 Pandemic

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Improving Learning Quality in CS Education during the COVID-19 Pandemic

Mostrar el registro completo del ítem

Gieraths, A.; Pawelczak, D. (2022). Improving Learning Quality in CS Education during the COVID-19 Pandemic. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 891-899. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14568

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191850

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Improving Learning Quality in CS Education during the COVID-19 Pandemic
Autor: Gieraths, Antje Pawelczak, Dieter
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Teaching introductory computer science (CS101) to first year engineering students during a pandemic provides a challenge that can be met with different measures. In this paper we give an analysis of how the course ...[+]
Palabras clave: COVID19 , Computer science education , Midterm , Summative assessment , Hybrid teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14568
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14568
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem