Mostrar el registro completo del ítem
Alfonso-Solar, D.; Vargas-Salgado, C.; Díaz-Bello, D.; Águila-León, J. (2022). Synchronous and asynchronous tools in online teaching and assessment: Evaluation of impact on assessment results for subject Thermal Renewable Energies of the Degree in Energy Engineering at UPV during 2019-2021. EscuelaTécnica Superior de Ingeniería del Diseño. Universitat Politècnica de València. 113-118. http://hdl.handle.net/10251/191895
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191895
Título: | Synchronous and asynchronous tools in online teaching and assessment: Evaluation of impact on assessment results for subject Thermal Renewable Energies of the Degree in Energy Engineering at UPV during 2019-2021 | |
Autor: | Águila-León, Jesús | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[ES] La pandemia COVID-19 hizo necesario cambiar de enseñanza presencial a enseñanza en línea.
En este trabajo se muestra el impacto en la evaluación de la aplicación de la enseñanza en
línea mediante clases síncronas y ...[+]
[EN] COVID-19 pandemic made necessary to change from face-to-face to online teaching and
evaluation. In this paper, the impact on the assessment of online teaching using synchronous
and asynchronous lectures and the ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://riunet.upv.es/handle/10251/185329 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|