- -

Comparing online and on-campus students’ perceptions of the digitalization of higher education institutions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Comparing online and on-campus students’ perceptions of the digitalization of higher education institutions

Mostrar el registro completo del ítem

Packmohr, S.; Brink, H. (2022). Comparing online and on-campus students’ perceptions of the digitalization of higher education institutions. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 575-582. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14670

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191913

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparing online and on-campus students’ perceptions of the digitalization of higher education institutions
Autor: Packmohr, Sven Brink, Henning
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Higher education institutions (HEIs) are facing significant progress in their digitalization. Covid-19 is an external affordance in which digitalization helps to secure social distance. Internal affordances are ...[+]
Palabras clave: Higher education , Organization , Digitalization , Learning , Technology , Covid-19
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14670
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14670
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem