- -

Contemporary pharmacology teaching methods in the Covid-19 era at Umm Al-Qura University

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Contemporary pharmacology teaching methods in the Covid-19 era at Umm Al-Qura University

Mostrar el registro completo del ítem

Azhari, H. (2022). Contemporary pharmacology teaching methods in the Covid-19 era at Umm Al-Qura University. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 29-38. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14675

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191922

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Contemporary pharmacology teaching methods in the Covid-19 era at Umm Al-Qura University
Autor: Azhari, Hala
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Globally, Covid-19 has created unparalleled challenges at all levels of education. In view of this, Umm Al-Qura University (UQU) introduced electronic learning in education as a measure to limit the pandemic’s effects. ...[+]
Palabras clave: Pharmacology , Contemporary teaching , Instructional strategies , Electronic learning , Blackboard , Covid-19
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14675
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14675
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem