Mostrar el registro completo del ítem
Flynn, K.; Knöbl, C.; Lindner, L. (2022). Core Competences in Agri-food Sustainability: Student Self-Assessment After Online Action-Learning. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 397-403. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14866
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191946
Título: | Core Competences in Agri-food Sustainability: Student Self-Assessment After Online Action-Learning | |
Autor: | Knöbl, Christoph | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The need to cultivate student competences to improve sustainability in agrifood systems is indisputable. This paper shows the example of an online student competition course in Sustainable Food for Master students ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14866 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|