- -

A case of an assessment module in Distance Education at the University of Pretoria

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A case of an assessment module in Distance Education at the University of Pretoria

Mostrar el registro completo del ítem

Mihai, M. (2022). A case of an assessment module in Distance Education at the University of Pretoria. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1385-1392. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14616

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191954

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A case of an assessment module in Distance Education at the University of Pretoria
Autor: Mihai, Maryke
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of the study was to investigate the teaching and learning experiences of students and tutors in an assessment Distance Education module. The study looked at the students’ and tutors’ experiences of the ...[+]
Palabras clave: Assessment , Blackboard , Content , Distance education , Pedagogy , Technology
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14616
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14616
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem