- -

Simulation as part of programmatic assessment to create an authentic learning expereince

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Simulation as part of programmatic assessment to create an authentic learning expereince

Mostrar el registro completo del ítem

Adam, S.; Lubbe, J. (2022). Simulation as part of programmatic assessment to create an authentic learning expereince. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 763-771. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14455

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191998

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Simulation as part of programmatic assessment to create an authentic learning expereince
Autor: Adam, Sumaiya Lubbe, JC
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Instructionism and experiential learning are the predominant teaching models in undergraduate obstetrics. Challenges such as larger classes, limited training sites anad trainers renders this model inadequate. Simulation ...[+]
Palabras clave: Simulation , Obstetrics emergencies , Student-centered teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14455
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14455
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem