- -

The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector

Show full item record

Hamdan, M.; Canós Darós, L.; Guijarro, E. (2023). The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector. En Proceedings INNODOCT/22. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 93-100. https://doi.org/10.4995/INN2022.2022.15785

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/192996

Files in this item

Item Metadata

Title: The impact of customer reviews in social media on the brand reputation for the online accommodation sector
Author: Hamdan, Mais Canós Darós, Lourdes Guijarro, Ester
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Gestión de Empresas (CEGEA) - Centre d'Investigació en Gestió d'empreses (CEGEA)
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Issued date:
Abstract:
[ES] En los últimos años, las opiniones en línea de los clientes se han convertido en una parte natural del mercado en línea, tanto para los clientes como para las empresas. Para el sector del alojamiento, un factor clave ...[+]


[EN] Online customer reviews have become a natural part of the online marketplace for both customers and companies in the last few years. For the accommodation sector, a key factor of success is knowing what customers are ...[+]
Subjects: Análisis multicriterio , Accommodation sector , Tourism sector , Analytical Hierarchical Process (AHP) , Brand reputation , Online reviews
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960364
Source:
Proceedings INNODOCT/22. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2022.2022.15785
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2022/paper/view/15785
Conference name: INNODOCT 2022
Conference place: Valencia, España
Conference date: Noviembre 02-07, 2022
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record