Mostrar el registro completo del ítem
Alonso-Muñoz, S.; Torrejón-Ramos, M.; Medina-Salgado, M.; González Sánchez, R. (2023). Trends in Mentoring at Higher Education: A bibliometric analysis. En Proceedings INNODOCT/22. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-9. https://doi.org/10.4995/INN2022.2022.15704
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/193418
Título: | Trends in Mentoring at Higher Education: A bibliometric analysis | |
Autor: | Alonso-Muñoz, Sara Torrejón-Ramos, María Medina-Salgado, María-Sonia González Sánchez, Rocío | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Learning is a complex process that requires elements that favour its development. In higher education this process can be complicated not only by the stage of education, also by the associated organisation and ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2022/paper/view/15704 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|