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Experience Map and Empathy Mapping: a Tool to Getting Inside a Customer Head

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Experience Map and Empathy Mapping: a Tool to Getting Inside a Customer Head

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dc.contributor.author Martínez Gómez, Mónica es_ES
dc.contributor.author Berna Escriche, César es_ES
dc.date.accessioned 2023-07-06T13:23:34Z
dc.date.available 2023-07-06T13:23:34Z
dc.date.issued 2023-07-06T13:23:34Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/194713
dc.description.abstract In this article we will present the basic features of experience map and empathy mapping and their possible practical applications, in order to provide a guide to uses them as tools to get inside the customer's head. es_ES
dc.language Inglés es_ES
dc.rights Reconocimiento (by) es_ES
dc.subject Experience map es_ES
dc.subject Empathy map es_ES
dc.subject Collaborative tools es_ES
dc.subject Empathy mapping es_ES
dc.subject Quality tools es_ES
dc.subject.classification TECNOLOGIA DE ALIMENTOS es_ES
dc.title Experience Map and Empathy Mapping: a Tool to Getting Inside a Customer Head es_ES
dc.type Objeto de aprendizaje es_ES
dc.lom.learningResourceType Artículo Docente es_ES
dc.lom.interactivityLevel Medio es_ES
dc.lom.semanticDensity Medio es_ES
dc.lom.intendedEndUserRole Alumno es_ES
dc.lom.context Ciclo superior es_ES
dc.lom.difficulty Fácil es_ES
dc.lom.typicalLearningTime 01 horas 30 minutos es_ES
dc.lom.educationalLanguage Inglés es_ES
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed 2022-2023 es_ES
dc.upv.ambito PUBLICO es_ES
dc.subject.unesco 3310 - Tecnología industrial es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat es_ES
dc.description.bibliographicCitation Martínez Gómez, M.; Berna Escriche, C. (2023). Experience Map and Empathy Mapping: a Tool to Getting Inside a Customer Head. http://hdl.handle.net/10251/194713 es_ES
dc.description.accrualMethod DER es_ES
dc.relation.pasarela DER\36669 es_ES


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