- -

Analysis of the impact of digital marketing on local influencers: case study of Czech influencers

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Analysis of the impact of digital marketing on local influencers: case study of Czech influencers

Show full item record

Khafizova, S. (2023). Analysis of the impact of digital marketing on local influencers: case study of Czech influencers. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/194975

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/194975

Files in this item

Item Metadata

Title: Analysis of the impact of digital marketing on local influencers: case study of Czech influencers
Secondary Title: Análisis del impacto del marketing digital en influenciadores locales: un caso de estudio de influenciadores de la República Checa
Anàlisi de l'impacte del màrqueting digital en influenciadors locals: un cas d'estudi d'influenciadors de la República Txeca
Author: Khafizova, Sadiya
Director(s): Lull Noguera, Juan José
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2023-06-27
Issued date:
Abstract:
[EN] The ultimate goal of this thesis is to understand if domestic companies and subsidiaries of international organizations tend to cooperate with Czech influencers and content creators from Instagram for the promotion ...[+]


[ES] El objetivo último de esta tesis fue analizar, en el ámbito de la República Checa, si las empresas nacionales de ese país y las filiales de organizaciones internacionales tienden a cooperar con personas influyentes ...[+]
Subjects: Digital marketing , Czech Republic , Influencers , Sales , Firms , Instagram , Marketing digital , República Checa , Influenciadores , Ventas , Empresas
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record