- -

Ethical guide for social media marketing: brand humanization, data privacy, and brand trust

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Ethical guide for social media marketing: brand humanization, data privacy, and brand trust

Show full item record

Morales Sharp, T. (2023). Ethical guide for social media marketing: brand humanization, data privacy, and brand trust. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/197971

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/197971

Files in this item

Item Metadata

Title: Ethical guide for social media marketing: brand humanization, data privacy, and brand trust
Secondary Title: Guía ética para el marketing de redes sociales: humanización de la marca, privacidad de los datos y confianza en la marca
Guia ética per al social media marqueting: humanització de la marca, privacitat de les dades, i confiança en la marca
Author: Morales Sharp, Talía
Director(s): Guijarro Tarradellas, Ester
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2023-09-26
Issued date:
Abstract:
[EN] The purpose of this work is to evaluate the ethics of modern social media marketing practices in the context of growing ethical concerns in our capitalist economy. The aim is to propose an ethical guide for marketers ...[+]


[ES] El propósito de este trabajo es evaluar la ética de las prácticas modernas de social media marketing en el contexto de las crecientes preocupaciones éticas en nuestra economía capitalista. El objetivo es proponer una ...[+]
Subjects: Social media marketing , Privacidad de datos , Ética , Data privacy , Ethics
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Social Media y Comunicación Corporativa-Màster Universitari en Mitjà social i Comunicació Corporativa
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record