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Morales Sharp, T. (2023). Ethical guide for social media marketing: brand humanization, data privacy, and brand trust. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/197971
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Título: | Ethical guide for social media marketing: brand humanization, data privacy, and brand trust | |||
Otro titulo: |
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Autor: | Morales Sharp, Talía | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
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Fecha acto/lectura: |
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Resumen: |
[EN] The purpose of this work is to evaluate the ethics of modern social media marketing practices in the context of growing ethical concerns in our capitalist economy. The aim is to propose an ethical guide for marketers ...[+]
[ES] El propósito de este trabajo es evaluar la ética de las prácticas modernas de social media marketing en el contexto de las crecientes preocupaciones éticas en nuestra economía capitalista. El objetivo es proponer una ...[+]
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Palabras clave: |
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Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |||
Editorial: |
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Titulación: |
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Tipo: |
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