- -

Quality M¡management and customer satisfaction of sports clubs in Wroclaw: An analysis of facilities and services for Erasmus students and foreign customers.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Quality M¡management and customer satisfaction of sports clubs in Wroclaw: An analysis of facilities and services for Erasmus students and foreign customers.

Show full item record

Sanz Berbegal, I. (2023). Quality M¡management and customer satisfaction of sports clubs in Wroclaw: An analysis of facilities and services for Erasmus students and foreign customers. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/199169

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/199169

Files in this item

Item Metadata

Title: Quality M¡management and customer satisfaction of sports clubs in Wroclaw: An analysis of facilities and services for Erasmus students and foreign customers.
Secondary Title: Gestión de la calidad y satisfacción de los clientes de los clubes deportivos de Breslavia: Un análisis de las instalaciones y servicios para estudiantes Erasmus y clientes extranjeros.
Gestió de la qualitat i satisfacció dels clients dels clubs esportius de *Breslavia: Una anàlisi de les instal·lacions i serveis per a estudiants Erasmus i clients estrangers.
Author: Sanz Berbegal, Ismael
Director(s): Martínez Gómez, Mónica Fiałkowska-Filipek, Malgorzata
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Read date / Event date:
2023-09-26
Issued date:
Abstract:
[ES] Esta tesis de máster pretende investigar las prácticas de gestión de la calidad y la satisfacción de los clientes de los clubes deportivos de Breslavia (Polonia), con especial atención a las instalaciones y los servicios ...[+]


[EN] This master's thesis aims to examine the relationship between quality management practices and customer satisfaction in gyms n Wroclaw, Poland, with a specific emphasis on facilities and services offered to Erasmus ...[+]
Subjects: Gestión de calidad , Satisfacción , Encuesta , Extranjeros , Mejora , Clubes deportivos. , Quality management , Satisfaction , Survey , Foreigners , Improvement , Sports clubs. , Customer satisfaction , Gyms
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería Industrial-Màster Universitari en Enginyeria Industrial
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record