- -

Towards new roles for learners and teachers in a language learning system?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Towards new roles for learners and teachers in a language learning system?

Mostrar el registro completo del ítem

Chateau, A.; Zumbihl, H. (2012). Towards new roles for learners and teachers in a language learning system?. The EuroCALL Review. 20(1):41-46. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16039

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200071

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Towards new roles for learners and teachers in a language learning system?
Autor: Chateau, Anne Zumbihl, Hélène
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In a flexible language learning system, developed at a French university and gradually improved through Action Research, different elements are combined: individual work on a virtual learning environment (VLE), pair-work ...[+]
Palabras clave: Language learning system , Autonomization , Roles , Counselling
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16039
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16039
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem