- -

Design perspectives on technology, language teaching and language teacher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Design perspectives on technology, language teaching and language teacher education

Mostrar el registro completo del ítem

Jalkanen, J.; Laakkonen, I. (2012). Design perspectives on technology, language teaching and language teacher education. The EuroCALL Review. 20(1):89-92. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16186

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200085

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Design perspectives on technology, language teaching and language teacher education
Autor: Jalkanen, Juha Laakkonen, Ilona
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Despite the national strategies and major efforts to promote pedagogical use of ICTs in education, training programs for in-service teachers have often failed to develop sustainable pedagogical practice. For sustainable ...[+]
Palabras clave: Teacher education , Design-based research , Development work , Pedagogical design
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16186
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16186
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem