- -

Integrating cross-cultural interaction through videocommunication and virtual worlds in foreign language teaching programs: burden or added value?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Integrating cross-cultural interaction through videocommunication and virtual worlds in foreign language teaching programs: burden or added value?

Mostrar el registro completo del ítem

Jauregi, K.; De Graaff, R.; Canto, S. (2012). Integrating cross-cultural interaction through videocommunication and virtual worlds in foreign language teaching programs: burden or added value?. The EuroCALL Review. 20(1):93-96. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16187

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200087

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Integrating cross-cultural interaction through videocommunication and virtual worlds in foreign language teaching programs: burden or added value?
Autor: Jauregi, Kristi de Graaff, Rick Canto, Silvia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Organizing and implementing telecollaboration projects in foreign language curricula is not an easy endeavour (Belz & Thorne, 2006; Guth & Helm, 2010), as pedagogical, organizational and technical issues have to be ...[+]
Palabras clave: NIFLAR , Video-communication , Virtual worlds , Second life
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16187
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16187
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem