- -

Building up an equilateral language learning triangle through innovation and pedagogic improvement: the example of an educational innovation project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Building up an equilateral language learning triangle through innovation and pedagogic improvement: the example of an educational innovation project

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez-Sáez, A.; Sevilla-Pavón, A.; Gimeno-Sanz, A. (2012). Building up an equilateral language learning triangle through innovation and pedagogic improvement: the example of an educational innovation project. The EuroCALL Review. 20(1):121-125. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16203

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200096

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Building up an equilateral language learning triangle through innovation and pedagogic improvement: the example of an educational innovation project
Autor: Martínez-Sáez, Antonio Sevilla-Pavón, Ana Gimeno-Sanz, Ana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In recent years, several initiatives relating to pedagogical innovation have been implemented at the Universitat Politècnica de València (UPV), Spain, in order to integrate ICT into current teaching practices by means ...[+]
Palabras clave: Online courseware development , Educational innovation , Learning objects
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16203
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16203
Agradecimientos:
We are greatly indebted to the Valencian Regional Government (Generalitat Valenciana) for funding Antonio Martínez-Sáez and Ana Sevilla-Pavón’s research grants (FPI) and to the Universitat Politècnica de València for partly ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem