Mostrar el registro completo del ítem
Alegre, A.; Raikidou, E. (2023). Learning (in/from/the) city: reconfiguration of urban space into a sustainable ‘macro-school’. Editorial Universitat Politècnica de València. 568-577. https://doi.org/10.4995/VIBRArch2022.2022.15972
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201018
Título: | Learning (in/from/the) city: reconfiguration of urban space into a sustainable ‘macro-school’ | |
Autor: | Raikidou, Evangelia | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper intends to intertwine the fields of educational space, architecture and urban design, as well as sustainable development, and it is grounded in two main arguments. The first argument is that in recent decades ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/VIBRArch/VIBRArch2022/paper/view/15972 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|