- -

Estrategia de comunicación para el fortalecimiento de la marca personal: Cocó, con tilde

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Estrategia de comunicación para el fortalecimiento de la marca personal: Cocó, con tilde

Show full item record

Prato Espíndola, MC. (2023). Estrategia de comunicación para el fortalecimiento de la marca personal: Cocó, con tilde. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/201801

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201801

Files in this item

Item Metadata

Title: Estrategia de comunicación para el fortalecimiento de la marca personal: Cocó, con tilde
Secondary Title: Communication strategy to strengthen the personal brand: Cocó, con tilde
Estratègia de comunicació per enfortir la marca personal, Cocó con tilde
Author: Prato Espíndola, María Constanza
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2023-12-22
Issued date:
Abstract:
[ES] Este Trabajo Final de Máster se enfoca en crear una estrategia de comunicación integral para fortalecer la marca personal "Cocó, con tilde". La marca ofrece servicios de marketing digital, social media, comunicación ...[+]


[EN] This Master's thesis focuses on creating a comprehensive communication strategy to strengthen the personal brand "Cocó, con tilde". The brand offers digital marketing services, social media, transmedia communication ...[+]
Subjects: Comunicación transmedia , Narrativas transmedia , Marca personal , Marketing digital , Storytelling , Transmedia communication , Personal branding , Digital marketing
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record