- -

Social Justice Education as an Intercultural Experience for Foreign Students in the United States

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Social Justice Education as an Intercultural Experience for Foreign Students in the United States

Mostrar el registro completo del ítem

Yeh, E.; Friesem, Y. (2024). Social Justice Education as an Intercultural Experience for Foreign Students in the United States. The EuroCALL Review. 30(2):24-36. https://doi.org/10.4995/eurocall.2023.15010

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202424

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Social Justice Education as an Intercultural Experience for Foreign Students in the United States
Autor: Yeh, Ellen Friesem, Yonty
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Many language learners struggle with unequal access and lack of opportunities for active participation in meaningful discussions in and outside of the classroom. In this study, 15 international college students engaged ...[+]
Palabras clave: Intercultural competence , Media literacy education , Online video discussion , Social justice
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2023.15010
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2023.15010
Tipo: Artículo

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem