- -

Implementation and Evaluation of a Curricular Framework for Online Language Courses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Implementation and Evaluation of a Curricular Framework for Online Language Courses

Mostrar el registro completo del ítem

Miyamoto, M.; Peterson, J.; Fukada, A. (2024). Implementation and Evaluation of a Curricular Framework for Online Language Courses. The EuroCALL Review. 30(2):55-68. https://doi.org/10.4995/eurocall.2023.16117

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202428

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Implementation and Evaluation of a Curricular Framework for Online Language Courses
Autor: Miyamoto, Mayu Peterson, Jeff Fukada, Atsushi
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Constraints caused by the Covid-19 pandemic led to a spike in courses originally designed for in-class instruction being delivered online. As the pandemic wanes many courses will return to in-class instruction while ...[+]
Palabras clave: Online courses , Curricular framework , Online learning , Oral proficiency , Speak Everywhere , Computer-assisted language learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2023.16117
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2023.16117
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem