- -

Non-formal Faculty Development. Conceptual considerations and implementation in practice

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Non-formal Faculty Development. Conceptual considerations and implementation in practice

Mostrar el registro completo del ítem

Hawelka, B.; Bachmaier, R. (2023). Non-formal Faculty Development. Conceptual considerations and implementation in practice. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 491-498. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16178

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202646

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Non-formal Faculty Development. Conceptual considerations and implementation in practice
Autor: Hawelka, Birgit Bachmaier, Regine
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Non-formal faculty development offerings might reach those lecturers who, for a variety of reasons, are reluctant to attend formal faculty development programs. It can also provide an opportunity to supplement ...[+]
Palabras clave: Faculty development , Non-formal training , Open learning portal
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16178
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16178
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem