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New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning

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New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning

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O'leary, P. (2023). New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 765-772. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16073

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203617

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Título: New Model to Evaluate Values, Beliefs and Assumptions in the Recognition of Prior Learning
Autor: O'Leary, Phil
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research will present the model created for a study on the Recognition of Prior Learning (RPL) in Ireland. This study aimed to identify the values, beliefs, and assumptions operating in RPL between the Assessor, ...[+]
Palabras clave: Values , Beliefs , Assumptions , Recognition of Prior Learning (RPL)
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16073
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16073
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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