- -

Authentic Assessment in Higher Education: A Collaborative Approach

RiuNet: Repositori Institucional de la Universitat Politècnica de Valencià

Compartir/Enviar a

Cites

Estadístiques

  • Estadisticas de Uso

Authentic Assessment in Higher Education: A Collaborative Approach

Mostra el registre d'item complet

Wright, A. (2023). Authentic Assessment in Higher Education: A Collaborative Approach. Editorial Universitat Politècnica de València. 51-58. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16198

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203662

Fitxers d'aquest element

Metadades del ítem

Títol: Authentic Assessment in Higher Education: A Collaborative Approach
Autor: Wright, Angela
Data de difusió:
Resum:
[EN] This research explores a collaborative learning experience using Authentic Assessment between businesses in a European City and a Higher Education (HE) Institution. Using the umbrella of Authentic Assessment, MBA ...[+]
Paraules clau: Authentic assessment , Collaborative learning , Problem based learning , Experiential learning , City service charter
Drets d'ús: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Font:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16198
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versió de l'editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16198
Títol del congrés: Ninth International Conference on Higher Education Advances
lloc del congrés: Valencia, España
Data del congrés: Junio 19-22, 2023
Tipus: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'item complet