- -

Fairness matters in higher education: Student classroom justice perceptions and behavioral responses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Fairness matters in higher education: Student classroom justice perceptions and behavioral responses

Mostrar el registro completo del ítem

Chory, R. (2023). Fairness matters in higher education: Student classroom justice perceptions and behavioral responses. Editorial Universitat Politècnica de València. 385-392. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16315

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/204201

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Fairness matters in higher education: Student classroom justice perceptions and behavioral responses
Autor: Chory, Rebecca
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Fairness in the higher education instructional context, i.e., classroom justice, is fast becoming a salient and widespread concern among scholars, instructors, and students alike. Drawing on research conducted in North ...[+]
Palabras clave: Classroom justice , Fairness , Student-instructor relatonships
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16315
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16315
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem