Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Sanchez-Anguix, Víctor | es_ES |
dc.contributor.author | Alberola Oltra, Juan Miguel | es_ES |
dc.contributor.author | Del Val Noguera, Elena | es_ES |
dc.contributor.author | Palomares Chust, Alberto | es_ES |
dc.contributor.author | Teruel Serrano, Mª Dolores | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-06-12T18:18:38Z | |
dc.date.available | 2024-06-12T18:18:38Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | es_ES |
dc.identifier.issn | 0924-669X | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/205074 | |
dc.description.sponsorship | Open Access funding provided thanks to the CRUE-CSIC agreement with Springer Nature | es_ES |
dc.language | Inglés | es_ES |
dc.publisher | Springer-Verlag | es_ES |
dc.relation.ispartof | Applied Intelligence | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento (by) | es_ES |
dc.subject | Team formation | es_ES |
dc.subject | Artificial intelligence | es_ES |
dc.subject | Education | es_ES |
dc.subject | Decision support systems | es_ES |
dc.subject | Team assembly | es_ES |
dc.subject.classification | LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS | es_ES |
dc.subject.classification | CIENCIAS DE LA COMPUTACION E INTELIGENCIA ARTIFICIAL | es_ES |
dc.subject.classification | ECONOMIA, SOCIOLOGIA Y POLITICA AGRARIA | es_ES |
dc.title | Comparing computational algorithms for team formation in the classroom: a classroom experience | es_ES |
dc.type | Artículo | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.1007/s10489-023-04748-5 | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Sanchez-Anguix, V.; Alberola Oltra, JM.; Del Val Noguera, E.; Palomares Chust, A.; Teruel Serrano, MD. (2023). Comparing computational algorithms for team formation in the classroom: a classroom experience. Applied Intelligence. 53(20):23883-23904. https://doi.org/10.1007/s10489-023-04748-5 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | S | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://doi.org/10.1007/s10489-023-04748-5 | es_ES |
dc.description.upvformatpinicio | 23883 | es_ES |
dc.description.upvformatpfin | 23904 | es_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | es_ES |
dc.description.volume | 53 | es_ES |
dc.description.issue | 20 | es_ES |
dc.relation.pasarela | S\499016 | es_ES |
dc.contributor.funder | Universitat Politècnica de València | es_ES |